środa, 26 stycznia 2011

Byłam...

Byłam zakochana.....
Przyznaje...
Nie mam pojęcia jak to sie stało...:(
I teraz na prawde tego żałuje...
Była taka chwila w moim życiu, kiedy nie mogłam sie na niczym skupić...
Myślałam tylko o tej jednej osobie...
Ale to minęło i już nie wróci...
Żałuje tych chwil spędzonych na pisaniu i rozmowach... I tych sam, na sam najbardziej...
Odżucenie nie boli tak bardzo jak to, że dowiadujesz się, że byłaś tylko zabawką... Chwila spędzoną dla poprawienia sobie nastroju... Gdybym tylko mogła cofnąć czas... Nigdy bym Cie nie poznała...Nigdy nie pozwoliła był, żeby ten ktoś sie mną bawił...
To już minęło..
Nie myśle o tym co było... Chociaż to jest czasem trudne, kiedy widuje tą osobe , albo stoje od niej na wyciągnięcie reki;(
W tedy odwracam wzrok, robiąc wszystko by na niego nie patrzeć...
Teraz znajduje sie w gronie osób, którym ufam i którzy mnie kochają... Ufam im, bo wiem, że nigdy mnie nie zranią, i że zawsze moge na nich liczyć..:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz