czwartek, 23 grudnia 2010

Ten jeden...:(

Przez te kilka dni pisze esemesy... Pisze z takim chłopakiem ze szkoły;)
Jest fajny, dobrze się dogadujemy. Znam go 3 rok, ale tak na prawde poznałam go dopiero teraz.
Dla czego?...... Tego nawet ja nie rozumiem. Nigdy nie myślałam, że bede mała z nim tak dobry kontakt jak teraz.
W szkole mało się do siebie odzywaliśmy, prawie wogule ze soba nie rozmawialiśmy...
To wszystko zmieniło się, kiedy poprosiłam o jego numer.
Z każdym esemesem poznawałam go lepiej... Chociaż powiedział mi, że ma dziewczyne to mnie nie odżuciło.
Bardzo go lube i nie zamierzam tracic tego, co zyskałam. Wszystkie esemesy i spojżenia prowadzą do dobrej przyjażni;)
I mam nadzieje, że tak będzie;)
                                                 
                                                                                       Dziękuje K.
                                                                                        I oczywiscie mojej Sylwi;**
                                                                     Za wszystko co mi o nim powiedziałaś;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz